Fina fan

Såg en artikel om ett band som gjorde en cover och alla 5 spelade på samma gitarr. Som den stora youtubenörden jag är var jag tvungen att gå in och kolla. Vet inte hur många gånger jag har lyssnat på den under morgonen, men den är ju så sjukt bra. Lyssnade även på några andra låtar, dom är riktigt bra. Absolut några jag kommer fortsätta hålla koll på.



Annars då, nja det har väl inte hänt så mycket. Sitter och driver hästmänniskor till vansinne. Blir lätt så när dom är lättstötta och inte kan ta ett skämt. Jag ska tydligen respektera andras åsikter och intressen, men dom ska tydligen inte respektera att jag tycker att hästhoppning är att man leker med maten. Nej jag tycker minsann att det fanns andra som var mer värda att vinna jerringpriset. Men det är deras val och jag skiter fullständigt i vad dom tycker. Jag har min åsikt och jag tänker inte ändra den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0