120120

Börjar undra hur vissa människor är funtade, eller börjar och börjar. Har väl undrat det ett tag. Men det blir mer och mer för varje dag som går att man bara undrar mer och mer. När man sitter i kassan på jobbet får man höra en hel del. Både bra och dåliga grejer. Man är van med att vissa kanske klagar och gnäller en del, men det är inget man tar personligt utan man plockar fram sitt bästa leenden och försöker vara så där übertrevlig. Det funkar för det mesta. Men sen kommer det såna där jättegnälliga människor som klagar sönder en på grejer som inte ens är något man har ansvaret för. Det är inte jag som kommit på det här med återbäringen och hur det fungerar men man måste ändå sitta där och lyssna på när vissa klagar. Ja visst, det är tråkigt att man inte kan efterregistrera sitt köp om man glömt att dra kortet. Men det är så systemet fungerar. Det är inget vi kan göra åt det. Hade en kund idag som var extremt grinig och klagade på det, fast det var inte ens hon som hade glömt att dra kortet. Så vet inte varför hon ska komma där och gnälla. Men jag plockade fram leendet ordentligt och körde vidare. Fick höra av en av kunderna efter att hon tyckte att jag alltid är väldigt trevligt. Sånt är allt skönt att höra.

Är mer och mer inne på att det kanske är dags att hitta något annat. Men samtidigt vet jag inte vad jag vill göra heller. Det finns för och nackdelar med allt. Får väl fundera och se vad som väger över. Det tar väl sin lilla tid att komma fram till något. Men det lutar väl lite åt att plugga någon distansutbildning bara för att kunna jobba samtidigt. Men det är ett senare problem. Har en helg att ta mig igenom först..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0