-

Var ett tag sen jag bloggade nu, haft ett par olika bloggar genom åren. Men har på grund av olika anledningar slutat använda dom. Mest för att jag tröttnade på att skriva när det aldrig hände något kul. Kände nu att det vore skönt att ha en blogg igen så man kan skriva av sig lite då och då om allt och inget. Bloggen kommer alltså till en början i alla fall inte att handla om något speciellt. Vilket kanske avspeglar sig lite i valet av namn. Namnet har väl också lite med att göra att jag har extremt dålig fantasi och då körde på en randomlåt i min spellista.

Ska väl ge mig på att fixa en ny design någon dag också. Sen försöka komma igång och fota lite mer. Får se vad som händer i framtiden. Den som lever får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0